Atlanta - Reisverslagen van Karlijn van Heijst - WaarBenJij.nu Atlanta - Reisverslagen van Karlijn van Heijst - WaarBenJij.nu

Atlanta

Ik zal eerst 4 maanden stage lopen bij Georgia State University in downtown Atlanta en daarna een maand reizen door de Verenigde Staten (waar naartoe precies weet ik nog niet, er is te veel om te zien :)).

Recente Reisverslagen:

27 Juli 2015

Laatste weken stage + New York + DC

08 Juni 2015

Dikke Update

07 Mei 2015

Wilderness Trail

03 Mei 2015

Hi, how are you?

15 April 2015

Verhuizen!
Karlijn

Ik ben voor 5 maanden in de VS voor mijn bachelorstage Biomedische Wetenschappen, waar ik een maandje reizen achteraan plak. Naast mijn stage aan Georgia State University hoop ik zoveel mogelijk van de omgeving en Amerikaanse cultuur te zien!

Actief sinds 06 Maart 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7134

Voorgaande reizen:

04 Maart 2015 - 08 Augustus 2015

Atlanta

Landen bezocht: